Wiedza o konsumentach z perspektywy ekonomii behawioralnej

Henryk Mruk , Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek

Abstract

n/a
Author Henryk Mruk (WGM / KZM)
Henryk Mruk,,
- Department of International Management
, Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek (UEP)
Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek,,
- Poznań University of Economics and Business
Pages79-98
Publication size in sheets0.95
Book Bartosik-Purgat Małgorzata (eds.): Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe, 2017, Wydawnictwo Naukowe PWN, ISBN 978-83-01-19460-4, 282 p.
Keywords in Polishzachowania konsumentów, nowe technologie, globalizacja, segmentacja rynku
Languagepl polski
Score (nominal)20
Score sourcepublisherList
ScoreMinisterial score = 20.0, 17-04-2020, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?