Komunikacja marketingowa a wiedza konsumentów na rynku produktów żywnościowych

Renata Nestorowicz

Abstract

n/a
Autor Renata Nestorowicz (WZ / KSM)
Renata Nestorowicz
- Katedra Strategii Marketingowych
Paginacja618-627
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Książka Czubała Anna, Hadrian Piotr, Wiktor Jan W. (red.): Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce, 2014, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne (PWE), ISBN 978-83-208-2163-5, 722 s.
Słowa kluczowe w języku polskim komunikacja marketingowa, wiedza konsumentów, społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Językpl polski
Punktacja (całkowita)5
PunktacjaPunktacja MNiSW = 5.0, 20-12-2019, MonographChapterAuthor
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?