Wpływ jakości relacji biznesowych na wyniki przedsiębiorstw handlowych branży motoryzacyjnej - analiza empiryczna na przykładzie rynku polskiego i brazylijskiego

Łukasz Małys , Justyna Światowiec-Szczepańska , Ralf Berckhan , Michał Zdziarski

Abstract

n/a
Author Łukasz Małys (WGM / KMM)
Łukasz Małys,,
- Department of International Marketing
, Justyna Światowiec-Szczepańska (WZ / KZS)
Justyna Światowiec-Szczepańska,,
- Department of Strategic Management
, Ralf Berckhan
Ralf Berckhan,,
-
, Michał Zdziarski - University of Warsaw (UW)
Michał Zdziarski,,
-
Pages125-138
Publication size in sheets0.65
Book Łuczak Miłosz, Małys Łukasz (eds.): Współczesne koncepcje i trendy w branży motoryzacyjnej, 2016, Advertiva, ISBN 978-83-926900-6-1, 212 p.
Keywords in Polishjakość relacji, zaufanie, relacje B2B
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 23-12-2019, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?