Znaczenie uniwersytetów we wdrażaniu innowacji społecznych

Dorota Tursa

Abstract

n/a
Author Dorota Tursa (ADM / DBN)
Dorota Tursa,,
- Research Office
Pages31-42
Publication size in sheets0.55
Book Romanowski Robert, Palicki Sławomir (eds.): Marketing Terytorialny: Innowacje Społeczne, 2019, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISBN 978-83-951573-0-1, 180 p., DOI:10.5281/zenodo.3621365
Keywords in Polishinnowacje społeczne, uniwersytet przedsiębiorczy, komercjalizacja, model potrójenej helisy, model poczwórnej helisy
Keywords in Englishsocial innnovation, enterprising university, commercialization, tripple helix model, quadruple helix model
Languagepl polski
Score (nominal)20
Score sourcepublisherList
ScoreMinisterial score = 20.0, 27-04-2020, ChapterFromConference
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?