Podstawy funkcjonowania marketingu usług turystycznych w Polsce

Paweł Bator , Anna Zielińska-Chmielewska

Abstract

n/a
Author Paweł Bator - Wyższa Szkoła Handlu i Rachunkowości w Poznaniu
Paweł Bator,,
-
, Anna Zielińska-Chmielewska (WT / KKG)
Anna Zielińska-Chmielewska,,
- Department of Business Activity
Pages423-431
Publication size in sheets0.5
Book Mucha-Szajek Ewa, Tauber Roman Dawid (eds.): Turystyka, hotelarstwo, gastronomia w teorii i praktyce, Monografie - Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, no. 16, 2017, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Gastronomii, ISBN 978-83-88537-95-0, 442 p.
Keywords in Polishmarketing usług turystycznych, cechy usług turystycznych, charakterystyka popytu, podaży turystycznej i cen w turystyce
Languagepl polski
Score (nominal)5
Score sourcepublisherList
ScoreMinisterial score = 5.0, 16-04-2020, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?