Demographic Determinants of Consumer Ethnocentrism on the Food Market in Poland

Renata Nestorowicz , Anna Rogala , Ewa Jerzyk , Bogna Pilarczyk

Abstract

n/a
Autor Renata Nestorowicz (WZ / KSM)
Renata Nestorowicz
- Katedra Strategii Marketingowych
, Anna Rogala (WZ / KSM)
Anna Rogala
- Katedra Strategii Marketingowych
, Ewa Jerzyk (WZ / KSM)
Ewa Jerzyk
- Katedra Strategii Marketingowych
, Bogna Pilarczyk (WZ / KSM)
Bogna Pilarczyk
- Katedra Strategii Marketingowych
Paginacja251-260
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Książka Bilgin Mehmet Huseyin, Danis Hakan, Demir Ender, Aysan Ahmet Faruk (red.): Eurasian Business Perspectives. Proceedings of the 23rd Eurasia Business and Economics Society Conference, Eurasian Studies in Business and Economics, vol. 13/2, 2020, Springer, ISBN 978-3-030-40160-3, 321 s., DOI:10.1007/978-3-030-40160-3
Słowa kluczowe w języku polskimdeterminanty etnocentryzmu konsumenckiego, rynek żywności, żywność lokalna
Słowa kluczowe w języku angielskimdeterminants of consumer ethnocentrism, food market, local food
Języken angielski
Punktacja (całkowita)20
Żródło punktacjipublisherList
PunktacjaPunktacja MNiSW = 20.0, 30-04-2020, ChapterFromConference
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?