Intencja zakupowa w digitalu

Natalia Wawrzynkiewicz

Abstract

n/a
Rodzaj publikacjiAbstrakt (praca oryginalna opublikowana w streszczeniach)
Autor Natalia Wawrzynkiewicz (WZ / KSM)
Natalia Wawrzynkiewicz
- Katedra Strategii Marketingowych
Paginacja109-109
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.3
Książka Bochentyn Beata, Kuczera Marcin (red.): Nowe wyzwania dla polskiej nauki : edycja V : materiały konferencyjne, streszczenia wystąpień, 2019, Creativetime, 140 s.
Słowa kluczowe w języku polskiminternetowa dysocjacja, intencja zakupowa
Słowa kluczowe w języku angielskiminternet dissociation, purchase intense
Językpl polski
Pomijane przy ocenie parametrycznejtak
Punktacja (całkowita)0
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?