Możliwości wykorzystania marketingu mobilnego w branży modowej

Magdalena Ankiel , Magda Stachowiak

Abstract

In this article, the authors present the definition and history of mobile marketing and recent data about mobile device usage in Poland. In addition, they present the various uses of personal mobile devices, like a smartphone or tablet, within the fashion industry along with interesting examples.
Author Magdalena Ankiel (WT / KMP)
Magdalena Ankiel,,
- Department of Product Marketing
, Magda Stachowiak (WT / KMP)
Magda Stachowiak,,
- Department of Product Marketing
Other language title versionsThe Possibilities of Using Mobile Marketing in the Fashion Industry
Journal seriesZeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, ISSN 1426-9724, (B 8 pkt)
Issue year2016
Vol67
No2
Pages85-93
Publication size in sheets0.5
Keywords in Polishmarketing mobilny, aplikacje mobilne, urządzenia mobilne, branża odzieżowa
Keywords in Englishmobile marketing, mobile applications, mobile devices, fashion industry
Abstract in PolishW artykule przedstawiono definicję i historię marketingu mobilnego oraz aktualne dane dotyczące wykorzystania urządzeń mobilnych w Polsce. Zaprezentowano również wybrane sposoby komunikowania się branży modowej w ramach marketingu mobilnego wraz z przykładami.
URL https://www.wydawnictwo.wsb.pl/sites/wydawnictwo.wsb.pl/files/czasopisma-tresc/zn_poz_67.pdf
Languagepl polski
Score (nominal)8
Score sourcejournalList
ScoreMinisterial score = 8.0, 30-12-2019, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 8.0, 30-12-2019, ArticleFromJournal
Citation count*
Additional fields
Tytuł numeruKomunikacja cyfrowa firm i marek
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?