Postawy konsumentów wobec działań z zakresu marketingu społecznościowego marek odzieżowych w mediach społecznościowych

Magdalena Ankiel , Magda Stachowiak

Abstract

In the report authors present the definition and classification of social media, and the recent data about the most popular social media in apparel industry. In the further part presents the results of research on consumers' behaviour and attitudes to the use of social media in marketing communication of fashion brands.
Author Magdalena Ankiel (WT / KMP)
Magdalena Ankiel,,
- Department of Product Marketing
, Magda Stachowiak (WT / KMP)
Magda Stachowiak,,
- Department of Product Marketing
Other language title versionsConsumers Attitudes Toward Social Media Marketing Activities of Fashion Brands
Journal seriesMarketing i Rynek, ISSN 1231-7853, (B 9 pkt)
Issue year2015
No8 [CD]
Pages14-24
Publication size in sheets0.5
Keywords in PolishMedia społecznościowe, Marketing społeczny, Komunikowanie marketingowe, Zachowania konsumenta, Marka, Odzież, Badania konsumenckie
Keywords in EnglishSocial media, Social marketing, Marketing communication, Consumer behaviour, Brand, Clothing, Consumer research
Abstract in PolishW artykule autorzy przedstawili definicję i podział mediów społecznościowych oraz aktualne dane dotyczące najpopularniejszych serwisów w branży odzieżowej. W dalszej części zaprezentowano wyniki badań zachowań i postaw konsumentów, które są związane z wykorzystywaniem mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej marek odzieżowych.
Languagepl polski
Score (nominal)9
Score sourcejournalList
ScoreMinisterial score = 9.0, 22-11-2019, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 9.0, 22-11-2019, ArticleFromJournal
Citation count*1 (2020-09-23)
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?