Koncepcja marketingu zapachowego

Katarzyna Mierzejewska

Abstract

Artykuł ma charakter teoretyczno-empirycznym. Jego celem jest zaprezentowanie koncepcji marketingu zapachowego. W pierwszej kolejności omówione zostanie znaczenie zmysłu powonienia w funkcjonowaniu jednostki i jego wykorzystanie w marketingu. W drugiej części opracowania przedstawione zostaną wyniki badania, którego celem było poznanie stanu wiedzy konsumentów w Polsce, Niemczech i USA na temat znaczenia zapachów oraz wykorzystania zapachowej strategii marketingu sensorycznego.
Author Katarzyna Mierzejewska (WZ / KTOiZ)
Katarzyna Mierzejewska,,
- Department of Organisation and Management Theory
Pages525-532
Book Bogusz Małgorzata, Wojcieszak Monika, Rachwał Piotr (eds.): Poszerzamy Horyzonty. Tom XV, Cz. 1, 2019, Mateusz Weiland Network Solutions, ISBN 978-83-63216-19-1, 643 p.
Keywords in Polishmarketing zapachowy, zmysł węchu
Keywords in Englishscent marketing, sense of smell
Languagepl polski
Score (nominal)5
Score sourcepublisherList
ScoreMinisterial score = 5.0, 29-09-2020, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?