Zintegrowana komunikacja marketingowa jako wyznacznik skutecznej strategii rozwoju przedsiębiorstwa

Bogna Pilarczyk

Abstract

n/a
Author Bogna Pilarczyk (WZ / KSM)
Bogna Pilarczyk,,
- Department of Marketing Strategies
Pages113-126
Publication size in sheets0.65
Book Skowronek-Mielczarek Anna (eds.): Złota księga dla profesora dra hab. Mariana Strużyckiego z okazji odnowienia dyplomu doktora nauk ekonomicznych, 2017, Oficyna Wydawnicza SGH, ISBN 978-83-8030-120-7, 255 p.
Keywords in Polishkomunikacja marketingowa, strategia rozwoju przedsiębiorstwa
Languagepl polski
Score (nominal)20
Score sourcepublisherList
ScoreMinisterial score = 20.0, 17-04-2020, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?