Wybrane formy łańcucha marketingowego w gospodarce żywnościowej

Michał Borychowski , Krzysztof Świętek , Aleksandra Zawadzka

Abstract

n/a
Author Michał Borychowski (WE / KMiGŻ)
Michał Borychowski,,
- Department of Macroeconomics and Agricultural Economics
, Krzysztof Świętek (UEP)
Krzysztof Świętek,,
- Poznań University of Economics and Business
, Aleksandra Zawadzka (UEP)
Aleksandra Zawadzka,,
- Poznań University of Economics and Business
Pages164-174
Publication size in sheets0.5
Book Czyżewski Andrzej, Matuszczak Anna (eds.): Ocena i przyszłość wspólnej polityki rolnej po 2020 roku. Seminarium studencko-asystenckie, Assen, Parlament Europejski, Bruksela, grudzień 2016, 2017, Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy, Wydawnictwo Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej, ISBN 978-83-89914-99-6, 296 p.
Keywords in Polish łańcuch marketingowy, gospodarka żywnościowa, fair trade, sprzedaż bezpośrednia
Languagepl polski
Score (nominal)20
Score sourcepublisherList
ScoreMinisterial score = 20.0, 15-04-2020, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?