Wdrożenie zintegrowanych elektronicznych usług informacyjnych na przykładzie poradników przedsiębiorcy, udostępnianych poprzez Punkt Kontaktowy w Polsce

Szymon Mamrot , Magdalena Stachowicz

Abstract

n/a
Author Szymon Mamrot (UEP)
Szymon Mamrot,,
- Poznań University of Economics and Business
, Magdalena Stachowicz - Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu
Magdalena Stachowicz,,
-
Journal seriesLogistyka: czasopismo dla profesjonalistów , ISSN 1231-5478, (0 pkt)
Issue year2015
No4
Pages33-37
Publication size in sheets0.5
Keywords in Polishusługi publiczne, BPMN, biznes.gov.pl, poradnik przedsiębiorcy, procesy biznesowe, modelowanie procesów
Languagepl polski
Score (nominal)0
ScoreMinisterial score = 0.0, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 0.0, ArticleFromJournal - czasopismo zagraniczne spoza list
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?