Nowoczesne kanały i narzędzia komunikacji marketingowej w Internecie

Bartosz Mazurkiewicz

Abstract

n/a
Author Bartosz Mazurkiewicz (WZ / KSM)
Bartosz Mazurkiewicz,,
- Department of Marketing Strategies
Pages74-79
Publication size in sheets0.5
Book Bartkowiak Piotr, Sajdak Maja (eds.): Kierunki działań w zakresie doskonalenia organizacji, Prace Studentów i Młodych Pracowników Nauki, no. 7, 2014, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa, ISBN 978-83-927534-7-6, 237 p.
Keywords in Polishkanały marketingowe, narzędzia marketingowe, marketing w internecie
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 20-12-2019, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?