Czynniki sukcesu centrów handlowych - wyniki badań empirycznych

Jan Mikołajczyk

Abstract

n/a
Autor Jan Mikołajczyk (WZ / KHiM)
Jan Mikołajczyk
- Katedra Handlu i Marketingu
Paginacja223-232
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Książka Sławińska Maria (red.): Handel we współczesnej gospodarce. Nowe wyzwania, 2016, Wydawnictwo i Drukarnia UNI-DRUK S.J., ISBN 978-83-65579-01-0, 294 s.
Słowa kluczowe w języku polskimhandel, centrum handlowe
Językpl polski
Punktacja (całkowita)5
PunktacjaPunktacja MNiSW = 5.0, 31-12-2019, MonographChapterAuthor
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?