Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa w Internecie na przykładzie Międzynarodowych Targów Poznańskich

Ewa Markiewicz , Marta Resiak-Urbanowicz

Abstract

This article analyses selected online image-creation tools used by enterprises. The first part discusses the current market trends in the exhibition industry and presents some definitional issues associated with image creation. The role of the Internet in image creation is also stressed. Next, the paper discusses the process of image-building on the Internet based on the example of the Poznan International Fair.
Author Ewa Markiewicz (WGM / KT)
Ewa Markiewicz,,
- Department of Tourism
, Marta Resiak-Urbanowicz (WGM / KT)
Marta Resiak-Urbanowicz,,
- Department of Tourism
Other language title versionsCreating the Image of a Company on the Internet Based on the Example of the Poznan International Fair
Journal seriesStudia Oeconomica Posnaniensia, ISSN 2300-5254, e-ISSN 2449-9099, (B 10 pkt)
Issue year2014
Vol2
No3
Pages196-216
Publication size in sheets1
Keywords in PolishWizerunek przedsiębiorstwa, Komunikowanie w internecie, Marketing wystawienniczy
Keywords in EnglishCompany image, Communication on the Internet, Exhibit marketing
Abstract in PolishCelem artykułu jest analiza wybranych narzędzi kształtowania wizerunku w Internecie stosowanych przez przedsiębiorstwo. W pierwszej części omówiono aktualne tendencje na rynku wystawienniczym oraz przedstawiono zagadnienia definicyjne związane z kształtowaniem wizerunku przez przedsiębiorstwo. Podkreślono również rolę Internetu w jego kreowaniu. W dalszej części przeanalizowano proces kształtowania wizerunku w Internecie na przykładzie Międzynarodowych Targów Poznańskich (MTP).
URL http://www.soep.ue.poznan.pl/jdownloads/Wszystkie%20numery/Rok%202014/11_markiewicz_resiak-urbanowicz.pdf
Languagepl polski
File
11_markiewicz_resiak-urbanowicz.pdf of 07-02-2019
131.05 KB
Score (nominal)10
Score sourcejournalList
ScoreMinisterial score = 6.0, 16-12-2019, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 10.0, 16-12-2019, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?