Informacje zwrotne od nauczyciela a wyniki uzyskiwane przez studentów na przykładzie zajęć z wykorzystaniem wirtualnych gier strategicznych w edukacji przedsiębiorczej

Aleksandra Gaweł , Anna Wach

Abstract

The research objective of the paper is to establish the importance of the teacher’s role as the facilitator and coordinator in the process of entrepreneurship education based on virtual strategic games.
Author Aleksandra Gaweł (WGM / KKM)
Aleksandra Gaweł,,
- Department of International Competitiveness
, Anna Wach (WE / KEiRK)
Anna Wach,,
- Department of Education and Personnel Development
Other language title versionsFeedback from the Teacher and Students’ Performance. The Case of Classes Based on the Use of Virtual Strategic Games in Entrepreneurship Education
Journal seriesHoryzonty Wychowania, ISSN 1643-9171, e-ISSN 2391-9485, (B 13 pkt)
Issue year2018
Vol17
No43
Pages11-24
Publication size in sheets0.65
Keywords in Polishkonstruktywizm edukacyjny, ocenianie kształtujące, sprzężenie zwrotne, wirtualne gry strategiczne, edukacja przedsiębiorcza
Keywords in Englisheducational constructivism, formative assessment, feedback, virtual strategic games, entrepreneurship education
Abstract in Polish Celem naukowym artykułu jest określenie znaczenia facylitującej, koordynującej roli nauczyciela w procesie edukacji przedsiębiorczej bazującej na wirtualnych grach strategicznych.
DOIDOI:10.17399/HW.2018.174301
URL https://horyzonty.ignatianum.edu.pl/index.php/HW/article/view/1553
Languagepl polski
Score (nominal)13
Score sourcejournalList
ScoreMinisterial score = 13.0, 27-03-2020, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?